De auto gebruiken we nog even voor diesel halen en boodschappen. Het inleveren duurt heel lang, maar alles ok gelukkig. In Olbia gaan we nog naar een wasserette. Alles schoon, opgeruimd en vooraden weer aangevuld. We kunnen weer door naar een mooiere plek.
We varen de grote baai van Olbia uit en gaan noord, om Capo Figari heen. We kunnen de rotsen bijna aanraken, zo dichtbij. Er is nauwelijks wind rond de kaap en we motoren met een klapperend zeil. Na de kaap is er een beetje wind en we proberen zeilend verder te komen. Zo gaat het hier elke keer, geen idee hoeveel het gaat waaien en vanuit welke hoek. In de middag komen we aan bij Cala Sabina, alweer een prachtige baai met turquoise water en een mooi zandstrandje.

Die avond bbq-en we bij een bijzondere zonsondergang. Er is veel saharazand in de lucht die de zonsondergang extra rood maakt.



Deze plek is zo mooi dat we nog een paar dagen blijven liggen. Er is een treinstation bij deze baai. We krijgen bijna het halte Asselt gevoel bij een wandeling langs het spoor.



We zwemmen, suppen, wandelen wat en doen ook nog wat klusjes aan boord. Er blijft altijd wat te doen en die klusjes kan je beter op een mooie plek doen zodat je daarna lekker overboord kan springen.